Login:
Heslo:
 
Reklama: Bezpečnostní schránka Co to je bezpečnostní schránka.
Vychytávky - Felicia 1,9 D ... :)
Hledat

Vaše zkušenosti

Komentáře

[4]Marek (admin)Vloženo 07.06.2012 19:24
7.6.2012 najeto 914 km na 41,93 l ... spotřeba: 4,587 l / 100 km
reakce: [20]
[6]Marek (admin)Vloženo 16.06.2012 14:26
K jízdě s kombinovanou spotřebou 4,5 l / 100 km stačí splnit několik podmínek: 1) nevytáček motor do otáček nad 1800 ot. /min. 2) jízda na 5 - tý stupeň ve městě, tedy cca 58 km / hod. při cca 1250 ot. min. a mimo město max. 70 km / hod. při cca 1500 ot. / min., nahuštěné pneumatiky na cca 3,5 atm. - kola volně se točící - nedrhnoucí apod. 3) odstranění trubice v sání ve víku nad filtrem vzduchu 4) odstranění trumpetek - fajek 5) vyřezání otvoru pod filtrem vzduchu pro snadnější sání

Za rok při cca 20 000 najetých kilometrů můžete ušetřit cca 16 000,- Kč a při tankování bionafty až cca 20 000,- Kč tj. nové - ojeté auto škoda felicia 1,9 D :), za 5 let je to tedy celkem 5 automobilů, které můžou být zaparkovány před vaším domem :)
[7]Petr DivílekVloženo 31.07.2012 15:15
Po dlouhé době mne nějakej článek zaskočil,hlavně demontáž katalizátoru. Dokonalý, jenom tam postrádám rady - z kopce vyřadit a před křižovatkou zařadit neutrál tak, abych do křižovatky nemusel brzdit, nejlépo ji letmo projel. Taky není od věci řezat zatáčky, zkrátí se tím podstaně délka trasy a dochází tím k absolutní úspoře. Vhodné je taky nechat doma rezervu a tankovat max. 10 litrů do nádže, odlehčením vozu opět nějakou desetinku sundám. Požitek z plynulé jízdy nahradí dobrý pocit z potěšených řidičů kolem nás.
[8]Marek (admin)Vloženo 02.08.2012 21:05
To: Petr Divílek
Důležitá je spotřeba a rezerva doma by se mohla trochu prodražit, nicméně zkus si někdy dofouknout na 3,5 atm. ( příp. 4,2 atm. - všechny kola - rezervu můžeš vynechat :) ) .. :)))
[9]SvobodaVloženo 18.03.2013 12:36
Zůstávají viset brzdové kotouče i po výměně brzdové pumpy a promazání prasátek.
[10]Marek (admin)Vloženo 26.03.2013 10:10
Komentář: komunikace Svoboda - Marek1974: Závada se našla - byla ucpaná hadička u přední brzdy.
[11]MarekVloženo 26.05.2013 12:28
Květen najeto 850 km na 43 litrů, spotřeba 5,05 L / 100 km
- pneumatiky Polaris 3, tlak: 3,3 atm.
Každodenní jízda cca 15 km mimo Olomouc + jízda po městě ( cca 50 % : 50 % ) Maximální rychlost cca 70 km / h, převážně jízda na 5 - tý stupěň cca 60 km / h
[12]MichalVloženo 01.07.2013 18:59
870km na 43L ... pneumatiky nafukane na predne 2,2MPa zadne 2,0MPa ... kombinovana jazda dialnica 160km/hod mesto 50 na 4stupni :) a zvyknem moju Feliciu vytačať kludne aj na maximum t.j.4500ot...
[13]Marek (admin)Vloženo 01.07.2013 20:17
Na Polariskách je vyšší spotřeba - v hodnocení mají zimní pneumatiky nejvyšší valivý odpor, ale brzdí perfektně v létě na mokru: Polarisky s cca 3,3 atm. je vhodný kompromis.
[14]KrematorVloženo 26.07.2013 20:01
Taková encyklopedie kravin se jen tak nevidí
1) Když pojedu obcí na pětku a budu mít na otáčkoměru 3500ot./min., pojedu cca 150km/h
2) Přefukování gum je kravina. Odnesou to tlumiče, čepy, hrozí deformace, nebo exploze například při přejezdu díry
3) Zimáky na rozpáleným asfaltu? Vysoká spotřeba, špatná přilnavost, blbě to brzdí
4) Udržovat motor ve vysokých otáčkách? Takže dát cihlu na plyn? Ne, do 3500ot./min. to má smysl, pak už to nejede, řve a chlastá
[15]Marek1974 (admin)Vloženo 03.08.2013 21:42
Reakce na příspěvek Krematora:
1 ) neznám nikoho, kdo jezdí obcí na pětku 150 km / h
2 ) nahuštěné pneumatiky na 3,5 atm. je sakra rozdíl !!!
3 ) Na suchu zabrzdím vždycky - na mokru je to problém ...
4 ) 47 KW je naměřeno až při 4300 ot. / min.

[16]KvětákVloženo 25.08.2013 16:22
Mám spotřebu kolem 4,5L/100km najeto 220tis. Na plno nádrž sem už najel i přes 950km,pneu mám nafouknuty dle předepsaných údajů a nemám žádnou úpravu.U 1.9D to není o kw,ale o krouťáku a záleží na stylu jízdy:) nemám potřebu vytáčet to na 4300ot. k dosažení max.výkonu,tím akorát udělám výr v nádrži :D
[17]Marek1974 (admin)Vloženo 11.09.2013 07:40
Kluci rozlišujte zvýšení výkonu a snížení spotřeby - obě jsou totiž v rozporu ...
[18]frantaVloženo 21.09.2013 21:43
přátele,mam problém na svém koni,kolísaj otáčky na volnoběhu a přidal se delší start po výměně vstřiků,po vyřazení na neutrál začne kouřit a kolísat otáčky,někdy škubne i při zařazeném kvaltu.Do ted hulila jak vině,už nevím co dál,vyměněny filtry.Ucpal jsem egr,hulení při jízd je pryč,přetrvava modrý kouř při vyřazení,musim napsat že před vyřazenim egru jsem najezdil cca 40tkm s touto závadou,olej nebere ani kapku.prosim o odpověd na gazyna@seznam.cz předem mockrát díky za jakejkoliv tip
reakce: [21]
[20]honzaVloženo 12.12.2013 17:33
k snížení spotřeby a ZVYŠENI výkonu si do feldy 1,9D dejte LPG. dá se nastavit na vaše přání jak si budete přát. Ano do dechtu. dělá se to nějakou dobu. Učinost samotné nafty je 82% s plinem 97%. musíte ale hodně jezdit počáteční inv.je 20 tis.Já mám ford mondeo a za rok sem to měl spátky.
[4]
[21]Marek (admin)Vloženo 11.05.2015 06:59
[18] Frantovi:
Vypadá to, že si někdo hrál s předvstřikem - nastavením na čerpadle, taky se někdy stává, že při výměně vstřiků, se může do paliva dostat nečistota a ta pak dělá problémy v tryskách, nevím, zda jsou trysky nové originál nebo šmejdovské, či staré - to může být problém, ale většinou je problém jen v nastavení čerpadla. Dál je na čerpadle táhýlko cca 4 cm dlouhé - spojuje dva čepy na čerpadle - mrkni zda to není vypadené. Možná bude již problém v čerpadle jako takovém - nemusí dávat dostatečný tlak .. a nové trysky se nestíhají otevírat, těžko říct .. nutno vidět a vyzkoušet ...
 
© felicia.netstranky.cz - vytvořte si také své webové stránky zdarma
" style="display:none" alt="počítadlo toplist" width="1" height="1" />